Takaisin

Läheskään kaikista rakentelun vaiheista ei tullut otettua kuvia. Muisti onneksi pätkii senverran, etten enää muista, mitä kaikkea talven mittaan tuli tehtyä, mutta pääpiirteissään näin:

- Runko soodapuhallettu ja pulverimaalattu.
- Moottorin yläkerran laittoi Välimäki Alavudella, ei tarvinnut porailla, kun pytyt olivat mitoissaan. Läpikäynti oli paikallaan, sillä etupytyn pakovena oli palanut. Samalla vaihdeltiin kaikenlaista evolaisen piristykseksi. Olennaisimpana Andrewsin EV-3 nokka.
- Vaihteensiirtäjäakselin boorit oli nekin saaneet senverran kipiää, että vein Sunriseen, jotta vaihtaisivat Bakersin haarukan. Samalla paljastui värivammaa laakereissa, joten Pete laittoi samalla uuden korjaussarjan.
- Forward controllit, pysyvä ratkaisu. Keskitapit oli ihan jees tiukoissa mutkissa, mutta näin parimetriselle pidemmät ajot eivät onnistuneet niillä.
- Punosletkua jarruille - kiesus mikä parannus jarrutuntumaan, suosittelen.

- Ja tietenkin se vaihteensiirtäjävipu, hinta muistaakseni jotain 25 euroo, joten ihan edullinen talven vuosihuolto...
;-))

Ja niitä ajokauden 2012 kuvia...

...tulossa...

Tai tässä yksi. Joskus syyskuussa poikkesin maalaria moikkaamassa:



Takaisin